אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
ביבי .שלשה דברים יש לי להגיד לך -תן את כל הסמכויות לראשי עיר -תפעיל לאחר הסגר את תוכנית רמזור של גמזו -לך לך לך לך .....כבר
Replying to @netanyahu
איזה כישלון אתה הבאת עלינו צרה כמעט מלחמת אחים ואשתך זקוקה לספר עאלק לא ידעה את@ההוראות. אנחנו נאנקים תחת@הסגר והגברת צריכה ספר לא ידעה כמו שאתה לא יודע כלום ושום דבר. העיקר שאתה מנפנף@אני ואני ואתה רוהמ הכי נכשל שהיה.
Replying to @netanyahu
הגדרת נכון- לשמוע. חס וחלילה לא להקשיב. לך
1
Replying to @netanyahu
☆☆PYRAMAX☆☆ DO YOU KNOW? youtube.com/ucMdDt0VKXM
Replying to @netanyahu
את שורשיה ההיסטוריים של האידיאולוגיה של דאעש ניתן למצוא באויביו של חוסין. זה היה בקרבאלה לפני מאות שנים שהאנושות ראתה את הרוע שמגלש ברצח חוסין. אור היה נגד חושך וסגולה הייתה נגד סגן. #حبيبي_حُسين #Arbaeen2020
Replying to @netanyahu
הם עושים את העבודה החשובה, אתה סיימת.
1
Replying to @netanyahu
צא מחיינו הציבוריים. לך.
4
ביום שתהיי יותר ביביסטית מרונה😜