אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים.שוחד מרמה הפרת אמונ
6
0
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים.
3
1
11
0
Replying to @netanyahu
כל מה שאתם לא עושים הם משתדלים לעשות. לחלקם באמת מגיע שנוריד את הכובע. אשמח גם לשיחת זום איתך יש לי ים דברים להגיד בוא נדסקס קצת יהיה כיף נודר
1
Replying to @netanyahu
למה אתה לא מוצא זמן לגנות את קריאתו של בנך יאיר לחרם על הקיבוצים תוך שהוא מכנה אותם "קומוניסטים ארורים" יאיר מבזה בכך גם יותר מ3000 חללי צהל בני הקיבוצים שנפלו במלחמות ישראל ונתנו את חייהם למדינה ובטוח לא חשבו שיום יבוא ובביתו של ראש ממשלת ישראל יגור ילד ויכנה אותם כך
Replying to @netanyahu
לך מחיינו כבר , שלח את עמי
2
Replying to @netanyahu
??? הסגר עד מהי
Replying to @netanyahu
אתה משעמם אותנו, בבחירות הבאות אתה לא רלוונטי, בעזרת השם!!!
Replying to @netanyahu
לצערם על הכתפיים שלהם לתקן את הכישלונות של הממשלה שלך
1
Replying to @netanyahu
תתפטר
2