אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
תענה בבקשה לבקשתו של ראש עיריית אילת. .תוכניתו הגיונית ועומדת בכל ההנחיות. אפשר בהחלט להחריג את העיר אילת.
Replying to @netanyahu
קודם כל צריך לעשות סגר אמיתי, ולדאוג לכך שאף אחד לא יפר אותו-גילה גמליאל וכל שאר נבחרי הציבור ואתה- ואז להמשיך הלאה
1
Replying to @netanyahu
שקרן מחדל נתניהו
Replying to @netanyahu
כמה עלוב ופאטתי
Replying to @netanyahu
מה קרה? נלחצת שראית שחולדאי לוקח את המושכות לידיים שלו? מפחד שזה יעבוד באמת בערים? יהיה ציות? סולידריות? ללא הסתה? ערבות הדדית? בלעדיך ? בלי הבנים שלך ? אישתך ? התחלת לעבוד ? אז בוא, אל תעבוד עלינו בעניים
1
Replying to @netanyahu
תתפטר יא נוכל.
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שחרר אותנו זה בלתי אפשרי להמשיך לחיות ככה, אנשים יגיעו למצב שאין להם מה להפסיד , המחלה "קורונה " זה לא מחלה זה המצאה של משרד בריאות, בבקשה שחרר,
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר, מודה לך על כל המאמץ שאתה עושה עבור מדינת ישראל, רוב העם מעריך ומוקיר את פעולותיך. שנים רבות אתה עובד במסירות רבה 24/7 במשכורת מגוחכת אך טובת המדינה לנגד עיניך, מגיע לך את הטוב ביותר! יהי רצון שהשם יתן לך כוח ותבונה להמשיך ולהנהיג את מדינת ישראל בהצלחה 🇮🇱