אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
🙏😇🙏👍
Replying to @netanyahu
בניומין תיכף זה נגמר אני זה המשהו שלפי וינרוט רודף אותך ואתה לא מצליח לשים עליו את היד
Replying to @netanyahu
מה נזכרת עכשיו בקורונה פתאום
Replying to @netanyahu
מקווה בשביל שלום בית שלא הכנסת כרטיס אשראי ואתה זוכר להגיד לכולם להתחבר מחדש כל 40 דקות
Replying to @netanyahu
כמה מעמיקה? כי הצלילה עדיין עמוקה כרגע אתה ב_26
Replying to @netanyahu
תמשיך לנםוח בטוויטר,אחרי הכל, אפס נשאר אפס.גם במעשיהו.
Replying to @netanyahu
לך!!!!! עוף!!!! טוס!!!!!
Replying to @netanyahu
תלמד מבנט, יורד לשטח ! מתלכלך ! רואה את הנתונים בעיניים !!! לא קונה את הקישקושים של משרד הבריאות שמנסה לרכוב על הקורונה וסוחט תקציבים לגל החמישי
Replying to @netanyahu
אני מקווה שיש להם אומץ לספר לך שנכשלת
Replying to @netanyahu
תתפטר כבר, הרסת את המדינה.
11