אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
תרגום... מצאתי עוד טמבלים שיעשו במקומי עבודה שאם תצליח אקח עליה קרדיט ואם לא יהיה לי את מי להאשים. היידה ביבי. גאון!
Replying to @netanyahu
אין לך בושה? להמשיך לשקר לנו שאתה דואג לעסקים ? ולפרנסה? סגרת את כל המספרות המסכנות אבל לעצמך בביתך דאגת. כבר איש לא מאמין לך.
3
Replying to @netanyahu
שמעתי אומרים שהיום אצל יעל דן בצה"ל גילה גמליאל אמרה: "אני לא אזרחית, אני שרה". ולכן לא חלות עליה כל תקנות הסגר שחלות על "אזרחים". לא אחראי לשמועה ולא רוצה לחטוך תביעה.
1
Replying to @netanyahu
איזה שקר הפצת הפעם? שתעזור להם? שתזרים כספים? אתה בסך הכל פוליטיקאי, שעוסק בהישרדותו האישית על חשבון כולנו. ככה קטן. לך
1
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים.
1
9
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים.
2
3
2
19
0