אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה, טפל בקורונה. אנשים מתים. תפסיק לבלבל את הביצים. ״אני מדבר״, ״אני מנהל״, ״אני עושה״. 1800 מתים בגללך. 100 ח״י מתים עליך. בחיאת זומזום, לך לעבוד.
Replying to @netanyahu
ראשי הרשויות עושים עבודה יותר טובה מהממשלה. תתן להם את הכח.
אן עליךךךךך ביבי היקר סומכים עליך 👑🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
איש לא שאל אותי מה הצרכים שלי, אבל אני אגיד לך. אני צריך לדעת שמשרד הבריאות יתמוך בטיפול מוקדם בבית. Hydroxychloroquine + אבץ + ZPack. אם באמת היה אכפת לך, היית מאפשר לישראלים לקבל את הטיפול הזה.
1
Replying to @netanyahu
לך קיביינימט אתה זבל אנוש שוטרים כמעט רוצחים ילדים חרדים ואתה בשקט ששששששש כשהשוטרים ירביצו לכל החרדים הם עלולים להרביץ בסוף גם לנכדים החרדים שלך
Replying to @netanyahu
נוכל! אתה תמשיך לעבוד להצלת חייך הפוליטיים בלבד.
1
Replying to @netanyahu
החלק שלנו הציבור הוא לטפל בשיפוע והחלק שלך אדוני ראש הממשלה לטפל בציר ה x ככלל שנקפיד על ריחוק (המנעות ממפגשים) הגיינה ומסכות כך נוכל לקיים שגרה ומשק פתוח התחלואה נמוכה
Replying to @netanyahu
שקרן ! נוכל ! במידה והיה לך מעט כבוד עצמי או אהבה לארץ ישראל היה מתפטר ! אתה כשלון !