אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
רק בנט, ימין, יהודי ממלכתי.
Replying to @netanyahu
התחלואה הקשה והתמותה נמוכות מאד, אתם מנפחים מספרים ומעוותים נתונים. ידוע לכל. ממציאים הפחדות לעתיד חסרות ביסוס. לא ניכנע לסגר הזה, נצא נפתח עסקינו נטייל, כמו הבכירים, לא נחנק כי אצה נמלט ממשפט. די
Replying to @netanyahu
ביבי, כל מה שאתה צריך זה לקרוא את הטוויטר של בנט, וליישם (בתכלס, זה מה שאתה עושה לא?)
Replying to @netanyahu
שקרן מושחת לכלא
1
Replying to @netanyahu
איפה הכסף מהגז אבא
2
Replying to @netanyahu
תקשיב לעם פעם אחד. לפני שיצאו מיליונים להפגין. אף אחד לא מאמין לכך שקרן ונאשם בפלילים לא יוכל להיות ראש ממשלה פה ולא יוכל לקבוע פה כלום, לך הים הביתה. או קבע מיד בחירות חדשות גם חליפי העם לא מסכים לך לבית המשפט כאחד האדם לקבל את יומך
1
Replying to @netanyahu
אתה משעמם אותנו
2
Replying to @netanyahu
במילה אחת - לך
2
Replying to @netanyahu
אני אנהל היום כסת״ח זום ואציג אותו כממושך ומעמיק כדי שיחשבו שאני באמת עושה משהו למען אזרחי ישראל. ראשי הראשויות ימשיכו לנסות לעשות סדר בכאוס שיצרתי ואני אומר שאנחנו עובדים ביחד. מילים כמו חול ואין מה לאכול. מושחת תתפטר.