אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
אם אתה רוצה לדאוג לפרנסתם ובריאותם של אזרחי מדינת ישראל, לך! עזוב את החיים הציבוריים.
Replying to @netanyahu
מעניין אם רון חולדאי השתתף? או שזה התנגש לו בלוז עם הפגנה ?...
Replying to @netanyahu
כל סיעות האופזציה ברשויות אז גם המנהיג העליון נבהל מהסקרים. חבל שהאירוע כל כך נדיר, חבל שהממשלה הזו כל כך מנותקת. העיריות והמועצות ממזמן הבינו שהממשלה הזו רופסת ומנותקת. חלקנו ברי מזל וגרים בישובים שהגדילו לעשות ולקחו אחריות על עצמם. חלקנו לא.
Replying to @netanyahu
תנהל אחת עם כולנו הערב בשמונה ותתפטר. מחכים לזה כל יום.
Replying to @netanyahu
מעניין אין ראשי ערים חרדיות ועוד דבר תעדכן את אוחנה הסלוגן של המשטרה היום זה להכות ילדים מעניין למה!!
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לראש הממשלה שלנו על המאמצים הגדולים בכל תחומי החיים
Replying to @netanyahu
טוב שנזכרת אחרי 8 חודשים, זה קשור אולי לזה שלפיד בדיוק ביקר ברשויות מקומיות ואמר שצריך לעבוד איתן?
1
Replying to @netanyahu
חבל על הזמן שלך. טלפון אחד למאה שערים ותגלב את הסוד איך לנצח את הקורונה