אני מנהל היום שיחת זום ממושכת ומעמיקה עם ראשי הרשויות המקומיות בישראל כדי לשמוע את הצרכים שמגיעים מהשטח במלחמה שלנו נגד הקורונה. ראשי הרשויות עושים עבודה חשובה במאמץ המשותף שלנו להורדת התחלואה. אני מודה להם על העבודה הקשה. יחד נמשיך לעבוד להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל.

Oct 7, 2020 · 11:38 AM UTC

191
80
7
802
Replying to @netanyahu
למה שלא תציל את החיים שלנו ותתפטר?
1
Replying to @netanyahu
מה ש 23 מנדטים לבנט עושים ...
1
Replying to @netanyahu
איפה ראש עירית ר"ג כרמל שאמה? הוא לא בתמונה במקרה?
1
2
Replying to @netanyahu
בוקר טוב שקרן. כדי לברוח מהכלא השקרן הכניס את כולנו לכלא. הדיקטטורה והשחיתות כאן לך כבר היה מזמן צריך לתת לגוף מקצועי של אנשי רפואה וכלכלה לנהל את המגיפה בעזרת הרשויות המקומיות. כמו במלחמה. מה הנאשם מבין ברפואה וכלכלה? מה משרד הבריאות מבין בניהול? מה ראש המלל מבין?
2
Replying to @netanyahu
תמסור לילדז פה ג'ורה הכי גדול במדינה שיורם לס יכול לחשוב מה שהוא רוצה. מי שהיה צריך לנהל את המחלה זה אך ורק אתה. ואתה נכשלת בגדול. אתה גרמת לכ 2000 הרוגים. אתה החרבת את המדינה. אתה ורק אתה. קח אחריות ותתפטר הילדז פה ג'ורה קודם שילך ללמוד לקיחת אחריות הפראזיט הדפוק . גועל נפש
1
Replying to @netanyahu
כל עוד לא תעביר מייד את הטיפול בקורונה למישהו אחר אנחנו לא ניכנס יותר לשום סגר. עם הבריחה שלך מהמשפט אתה תתמודד לבד. אנחנו ךא נהיה חלק מזה. לך כבר מכאן נמאסת עלינו
1
Replying to @netanyahu
אם הניהול של המחלה לא יעבור מייד מידיו של הנאשם הנוכל לגוף מקצועי רפואי וכלכלי, לא נשמע יותר לשום סגר של הנאשם. לא יתכן יותר שיתנו כאן הוראות לא הגיוניות ולא רלבנטיות לכלום. הנאשם לנבצרות מייד @AvihaiMandelbli @gantzbe @Gabi_Ashkenazi @AviNissenkorn @Izhars7 @naftalibennett
1
Replying to @netanyahu
מישהו בכלל מבין מה הנאשם הזה מהין ברפואה? בכלכלה? מה פתאום נותנים לנאשם הזה להחליט כאן. יש להוציא את ניהול המגפה מייד מהידיים של הנאשם. יש להעביר את הטיפול בקורונה למומחים ברפואה וכלכלה ולרשויות המקומיות שיתמכו על ידי פיקוד העורף. הנאשם לנבצרות מייד. @AvihaiMandelbli @gantzbe
1
Replying to @netanyahu
קשה שלא לשים לב שהתחלת לדבר המון על ״ביחד״מאז ההתרסקות המהדהדת בסקרים
1