שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
מדהים. כמה קל. שיחת טלפון ונפתר הכל. נראה לך שאנחנו מטומטמים, אבל ממש. תפתור את הבעיות כאן. תדאג לתקציב חתיכת נוכל
Replying to @netanyahu
אני אזרח סוריה, מה תגובתך לאיראן ולסוריה, ומה הפיתרון? האם אתה חושב שהמצב הנוכחי יימשך שנים?
Replying to @netanyahu
לא דיברתם על התוקפנות שלך ושל כלבי התקיפה הביביסטים שלך?! נוכל רמאי שקרן רודן דיקטטור.🖕
Replying to @netanyahu
שאלת אותו על "נוביצ'וק" ?
Replying to @netanyahu
אין עלייך נתניהו מנהיג עולם אחד בדור🧿🖐👑🇮🇱
Replying to @netanyahu
What we can do for entire world,corruption is the main problem for entire world Everybody knows about the narco & polygraphic test is the corruption eradication tool,but no body impliment this, why ???????????
Replying to @netanyahu
ביקשת טיפים לשלטון דיקטטורי... או שבעצם אתה מעביר לו ????