שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
לא ניתן לכם להביא דיקטטורה לישראל. העם דבק בתוצאות הבחירות ובחוק ומשפט. למרות הפגנותיכם הלא-חוקיות והלא מוסריות, רוב הציבור מזלזל בכם.
1
1
אידיוטיזם נפוץ מאוד בשמאל. אבל גם פנטזיות?
1
תנסה אח שלי לצייץ אולי דרך מישהו יגיע לראש הממשלה . זה חשוב לי מאוד
1
1
Replying to @netanyahu
זה לא מעניין שיש מיליון מובטלים ו 9 מיליון תושבים בסגר
2
Replying to @netanyahu
יבונה חופשי לא מאמינים לך לכלום העם סובל ואתה בא לדבר על ביטחון המדינה בעזרת ה'יתברך כל יהודי יודע רק משיח יעזור לנו וזה קרוב מאוד לחזור בתשובה וזהו אוהב אותכם עם ישראל חי וקיים
1
Replying to @netanyahu
את מי זה מעניין עם מי אתה מדבר.עבריין עלוב.זה לא מרשים את אף אחד.לך לך לך לך לך לך לך כבר.
3
Replying to @netanyahu
למה להרחיק עד רוסיה. במאה שערים - איפה שהבת שלך גרה - ניצחו מאד יפה את הקורונה. תברר מה הם עשו שונה..
1
Replying to @netanyahu
נתן לך עוד עצות בדיקטטורה הגורו שלך?
2
Replying to @netanyahu
אין לך לגיטימיות איבדת את אמון העם תתפטר או תפוטר לך הביתה
2
5