שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
כרגיל , מנותק לגמרי ממה שקורה אצלנו האזרחים . כל כך הרבה קורה כאן והיועצים שלך בוחרים לצייץ בשימך על כך שאיחלת לפוטין מזל טוב . הזוי .
Replying to @netanyahu
האם הוא התקשר לשאול איך אתה מטפל בקורונה כל כך יפה? מקום ראשון בעולם להרוגים פר מיליון, סגר שני כללי, כלכלה בקריסה, בטוח מנהיגי העולם רוצים לדעת
1
1
Replying to @netanyahu
שני דמוקרטים דגולים...
Replying to @netanyahu
פוטין זה זה שהחזרת לו שטחים תמורת שלום?
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
3
2
0
Replying to @netanyahu
אמרת לו שאין לנו עבודה??
1