שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
לך הביתה
Replying to @netanyahu
כמו כן שוחחנו על אמצעים לדכא מחאות ולהשליט דיקטטורה בלי שישימו לב. הוא סיפר לי איך הרעילו לאחרונה את נבלני, אז הנחיתי לבדוק מה הדיאטה של נפתלי בנט.
1
19
Replying to @netanyahu
האם דיברתם על המלחמה בשחיתות?
4
Replying to @netanyahu
בכל העולם לועגים לך על הכישלונות שלך,על השחיתות שלך, על האנרכיה שיצרת ומשלוחי הכביסה לבית הלבן. ההופעות המבוימות שלך ברשתות החברתיות ,והמשחק שלך כבר לא עושים יותר רושם על אף אחד. לך
1
2
Replying to @netanyahu
תתפטר לאלתר. אתה מנהיג כושל ומלבה שנאה בעמך. נכשלת, כי מה שמעניין אותך זה רק עצמך ומשפחתך. מדינה זה לא עסק משפחתי. הפכת את השחיתות לנורמה. לא סומכים על נאשם בשוחד ומרמה שהפר אמונים למדינה ולאזרחיה.
Replying to @netanyahu
פוטין ההוא ששולח סוכנים להרעיל את מתנגדיו??? ולגבי המאבק בקורונה, אתה מוזמן להיו הראשון שיקבל את החיסון הרוסי. תעדכן אותנו. ובאופן כללי הציוץ הזה ממש לא מעניין אותנו כרגע.
1
Replying to @netanyahu
ביבי צא לבחירות . אל תאמין לסקרים . תקבע תאריך ולך על זה אנחנו איתך . אם היינו חושבים לרגע אחד שהתיקים לא תפורים . לא היינו תומכים בך . משוכנעים שהכל תפור. צא לבחירות .ללא מורא ובכל הכח . רוב העם איתך .
1
1
10
Replying to @netanyahu
זוכרים ??? 1995 על המרפסת. הסתה הסתה הסתה הסתה הסתה.
4