שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
ללמוד מפוטין איזה עוד חוקים דיקטטורים ניתן להחיל על הציבור ואיך להיות דיקטטור מטורף ומסוכן יותר.
Replying to @netanyahu
בושה לראות את רשימת המברכים - אוזבקיסטאן וצפונה. ביבי היחד ממדינה "מערבית" שבירך. פוטין הפך לדמות רעילה, תרתי משמע, בעולם. ביבי ממהר להצטרך למועדון המפוקפק.
Replying to @netanyahu
את מי זה מעניין. מה עם המספרות חזרו לעבוד???
Replying to @netanyahu
במקום לדבר עם פוטין צלצל ל @rak_khalil תבקש סליחה על הסגירה ותאפשר לה משלוחים בינלאומיים, זה יותר חשוב מלדבר עם מנהיגי עולם בזמן שהעם שלך נרקב
1
Replying to @netanyahu
נייס. תתפטר.
Replying to @netanyahu
כן, בנימין, לישראל, להמשיך בדרך זו !
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך ביבי 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
1
2
Replying to @netanyahu
מתי תדבר עם מנהיגים ליברליים נאורים, מרקל/מקרון/ג'ונסון לדוגמא? הם לא חברים שלך? זיהו שאתה לא כוס התה שלהם?
1
3
Replying to @netanyahu
תגיד מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה
1
Replying to @netanyahu
מנותק. לך!
3