שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
חחחח כמה שקרים ועבודה בעיניים. פוטין ספק סידרתי של נשק מסוכן לסוריה/אירן/ חיזבללה. הוא לא שם עליך ומזלזל בך...
Replying to @netanyahu
1
GIF
Replying to @netanyahu
חרטטן
Replying to @netanyahu
מצחיק .....אתה פחות מאפס.....ושתי רגליים בקבר
1
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
26 וסופרים...
Replying to @netanyahu
איש יקר פרק את הדבר הארור הפריטטי הזה נקעה נפשינו העם אחריך
Replying to @netanyahu
אבי הטרור מדבר על שלום באזור ..
1
Replying to @netanyahu
אפס. לא כשיר נפשית. לא כשיר משפטית.