שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
אתה אלוףףף!!!! העם אוהב אותך מאוד!!
Replying to @netanyahu
"לך" לבחירות. תקרע לשמאל את החיוך.
5
Replying to @netanyahu
עזוב בחייך אין אף ישראלי כרגע בכלא הרוסי
1
Replying to @netanyahu
מעניין אותך אולי האלימות של המשטרה ברחובות ללא כל תועלת? אם התייעצת בעניין הזה עם פוטין, בבקשה, אל תשמע לו!
1