שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
תפתח את השמיים הירוקים! ✈️
Replying to @netanyahu
אתה בסה"כ נוכל קטן ועלוב שנישא על כפי עבדים נרצעים וחשוכיםןץ. מקומך בכלא לשנים רבות
1
Replying to @netanyahu
העיקר שהסגר הוארך עד 13.10.2020 👇⁉️👇⁉️👇⁉️👇⁉️
לילה טוב לכם עם שמחת בית השואבה, כעת בבית שמש.
3
Replying to @netanyahu
עוד חודש חודשיים של סגר וגם לא תעבור תעבור את אחוז החסימה..מעניין את הסבתא שלי על מה שדיברת עם פוטין.. מה דעתך על מלחמה קטנה נגד החיזבאללה כדי שנשכח מהאסון שהבאת עלינו?
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
מתחרה עם גנץ בשיאי ניתוק. כישלון!!!
2
Replying to @netanyahu
איך זה קשור למשפט שלך??
Replying to @netanyahu
שאלה....הוא לא אמר לך שהוא מעודד אותך במלחמה בקורונה לאור המצב הבריאותי/כלכלי המחורבן שישראל נמצאת בו בטבלה העולמית (ומבלי לרמוז שהמנהיג אשם) Www.worldometers.info
1