שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
תיכף תעדכן אותנו על כל נאד שאתה פולט. תפנים שאתה לא עושה עלינו רושם. לא סומכים עליך, לא מאמינים לך. לך תתמקד במשפטים שלך ותן לנו להתרפא מהשסע והנזקים שגרמת פה לאנשים במדינה
1
Replying to @netanyahu
תודה על העדכון, תמשיך לעדכן. כמה זה חשוב. מעניין על מה עוד שוחחתם....
2
6
Replying to @netanyahu
למד ממך איך מטפלים בקורונה? 1800 מתים על הראש שלך מחדלון.
1
Replying to @netanyahu
תקשיב. אתה ממש מנותק מהעם. אין סוף לשטיקים שלך. שחרר נמאסת נאשם!!
Replying to @netanyahu
את מי זה מעניין,
Replying to @netanyahu
זה מעניין לנו את הביצה השמאלית. נשמה אתה חייב להחליף ספין.. פוטין זה כבר ישן. כמה צלחות בטח נשברו אתמול בבית כשהיא ראתה את הסקרים 😂😂😂
4
Replying to @netanyahu
למה ליברמן מוביל לאנרכיה!? כי כאוס זה בעבור פוטין,דלת פתוחה. ובכלל למה אדוני,לא לקחת מליברמן את 2 החכים האחרונים ברשימה שלו,אלה שלא יודעים מי הם וממלא לא יהיו בכנסת הבאה ושבטוח ימניים ולא מבינים,מה ההתהפכות שלו מיד אחרי הבחירות?
1
Replying to @netanyahu
נמאסת לגמרי, עוד לא הבנת שאתה חייב, חייב להתפטר כי נמאסת.
Replying to @netanyahu
זו העבודה שלך. לא מבין למה אתה טורח לספר לנו על זה. את מי זה מרשים?