שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
אתה מחזיר לו עוד חלקים מירושלים?
Replying to @netanyahu
בינינו ? תגדיר יא פלגן על
Replying to @netanyahu
הציע לך את החיסון?
Replying to @netanyahu
לך כבר הביתה
Replying to @netanyahu
מה שסקר אחד עושה... אז עכשיו נראה ציוץ ליום עם איזה מנהיג בעולם דיברת?....
Replying to @netanyahu
"תגיד ולדימיר, איך נסגר בסוף עם העיתונאית הנודניקית שלא הפסיקה להשמיץ אותך? אני לא שומע ממנה כבר.., אתה יודע... גם אצלי ככה... התחילו לעלות על העצבים.."
Replying to @netanyahu
ממש מעניין את הסבתא שלי... ישר הוא גם רץ ליישם את כל העייצס שלך... גדול הדור.. איינשטיין זבוב לידך