שוחחתי כעת בטלפון עם נשיא רוסיה פוטין. דיברנו על הסוגיות הביטחוניות האזוריות, התוקפנות האיראנית והמצב בסוריה. החלטנו לקדם את שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף איחלתי לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום. ממשיכים לחזק את היחסים החשובים והטובים בינינו!

Oct 7, 2020 · 10:36 AM UTC

314
229
42
2,280
Replying to @netanyahu
חזק וברוך👍👍👍
Replying to @netanyahu
אין על ראש הממשלה שלנו! לכל הספקנים, רבע מההישגים הבנ"ל שלנו לא היו קורים אם הוא לא היה עומד בראש השלטון.
Replying to @netanyahu
צבועים.
Replying to @netanyahu
זה לא מעניין אותנו עם מי אתה משוחח ועל מה, המדינה שלך מפולגת וקורסת!
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה תבורך חזק ואמץ, מאמין בך !!!
Replying to @netanyahu
תבקש ממנו פעם הבאה שיכין לך בקצה מפנקת בהרים וצא לשם שלא נראה אותך יותר.
1
Replying to @netanyahu
שוחחתי כרגע עם נציג שימור לקוחות של הוט דיברנו על סוגיות ואפשרויות להתנתקות החלטנו בשלב זה שלא להחליט אחותי לנציג חג שמח. סתם, חשבתי שזה יעניין אותך.
1
Replying to @netanyahu
יופי כל הכבוד לך!! שוחחת עם הספר של אשתך או/ו עם גילה,ארגמן. שוחחת עם כל אנשים שלא יגמרו את החודש כי העדפתה לעצום עיין לכל המופרעים החרדים. שוחחת עם גמזו ועם היועצים עם דיעה עצמית? לידיעתך אתה יכול להתגאות במדינת ישראל,אנחנו מס" 1 " בעולם בנדבקי קורונה,הודות לניהולך המזהיר.
Replying to @netanyahu
מה עם "הוריתי הנחיתי"? לא תפס, אה...?