נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
לך
1
Replying to @netanyahu
התחילו לצלם באור סיימו בחושך.. "15 דקות"
1
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
1
0
Replying to @netanyahu
לא אתה בולם את המגיפה אלא אזרחי ישראל במגזר החילוני מסורתי /דתי לאומי. לא עשית כלום לא מערך אכיפה ראוי לא מתווים מסודרים לאחר הסגר לא מערך חקירה אפידמיולוגי ראוי לא סגירת אזוריות על פי מיקום החולים מה נשאר לך ? סגר המגזר החרדי (בחלקו) מפר הנחיות אבל אתה מכביד ידך על האחרים 👈👈
1
Replying to @netanyahu
כולנו יודעות שאתה שלילי נשמה, אין שלילי ממך...
1
Replying to @netanyahu
בנימין נתניהו אפילו השלילי שלך הוא חיובי ... בקרוב אצל כל עם ישראל
1
Replying to @netanyahu
מה יכול להיות חיובי בעבריין צמרת.
1
Replying to @netanyahu
נששששמה. אתה יכול לקפוץ דרך חישוק בוער או שירו אותך מתותח. אתה תעניין אותי רק כשתתפטר. מה קורה עם זה אגב?! התפטרת אבא??
2
Replying to @netanyahu
יש סימנים שאנחנו בולמים אותך, ובסוף גם נעיף אותך מהכסא המסית, המשחית, המפלג והניהול הכושל שאתה יושב עליו עכשיו
1