נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
יאללה דיי כבר נמאסת לך
Replying to @netanyahu
נכשלתם תלכו הביתה תתפטרו
Replying to @netanyahu
אתה שלילי לכולנו כבר 25 שנה
Replying to @netanyahu
גם בלי בדיקה אנחנו יודעים שאתה שלילי! חרא של ראש ממשלה!
2
Replying to @netanyahu
רק בריאות.
1
Replying to @netanyahu
קח אחריות כמו יפני עם כבוד ותעשה חרקירי בשידור חי! או שפשוט - לך!
1
Replying to @netanyahu
הבדיקה שלילית, אתה הכי חיובי שיש ! מאחלים לך בריאות ועצמה בהמשך
1
Replying to @netanyahu
אתה שלילי כולל. לך.
1