נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
אל תכנע לטרור אנרכיסטי . לא נכנעת לטרור האיסלמי .
1
אז תשובה אחת יצאה שלילית, אחת מתוך כל השלילה שבך! אין בך כלום חיובי! אז עשה טובה לעצמך ולנו ולך לך לדרכך! פשוט לך!
Replying to @netanyahu
אתה תמיד "שלילי"
Replying to @netanyahu
👍😁🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
Omein ABBA YAHWEH. YAHSHUAH NEFESH.
Replying to @netanyahu
רק אזורים אדומים יכולים לפתור את הבעיה.חרדים יוכלו לעשות מה שבא להם בכול מקרה אין שליטה.להקים להם בתי חולים שדה רק עבורם כדי שלא הסתמו את כול המקומות בבתי החולים.רק זה הפתרון.
Replying to @netanyahu
אבל אתה חיובי לשוחד מרמה והפרת אמונים תתפטר
Replying to @netanyahu
אבל מצד שני על מה אני מתפלא? התמונה שפורסמה על ידך לעניין הסכם השלום? מתברר וכך גם אני חשבתי שהיא FAKE אם תמונה אתה לא יודע לעשות , אז אתה תנצח את הקורונה?