נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
לך!!!!
Replying to @netanyahu
מה עם גילה גמליאל?
Replying to @netanyahu
מה שלום השרה להדבקת הסביבה? חצי מהמשתתפים בתפילה בבית הכנסת שבו היא שהתה אובחנו כחולים. תמסור ד״ש חמה. #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
האיש השלילי בעולם
Replying to @netanyahu
אחרי הקלון, תבחן קריירה חדשה בדוברות של חברות פארמה. נראה לי שתהיה מצוין בזה, המשך טבעי לקריירה בריהיטים
Replying to @netanyahu
נתניהו יצא שלילי בבדיקה - לא חדשות. נתניהו יצא חיובי במשהו שקשור לתפקודו כראש ממשלה - חדשות.
Replying to @netanyahu
פייי אתה מפציץ היום בציוצים. עושה קולות של דאגה לאזרחים, יפה לך הבדיחה. ביבי מצמצת ראשון, הפסדת ✌
Replying to @netanyahu
לרגע לא חשבנו שתצא חיובי. במשהו.
Replying to @netanyahu
איזה שחקן הוליווד. שחקן ליצן