נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
יש בדיקות שמאתרות שקרנים דמגוגים ב- 15 דקות?
Replying to @netanyahu
רק שתישאר לנו בריא. מועדים לשמחה ושנה טובה
2
Replying to @netanyahu
זדיין
2
Replying to @netanyahu
למה נבדקת? יש לך תסמינים? היית עם חולים/ נשאים? אם לא- זה אומר שאתה מורם מעם ודיקטטור. אם כן- תיכנס לבידוד אמיתי, ותפסיק לשקר. לך!
1
Replying to @netanyahu
אפילו פה יצאת שלילי. דבר אחד חיובי אין בך
2
Replying to @netanyahu
בריאות איתנה לך אדוני ראש הממשלה 🥰
1
1
17
Replying to @netanyahu
למה בזבזת בדיקה? יש לך תסמינים? שהית במחיצת חולה מאומת?
1