נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
הסגר? הפרנסה? הלימודים? החנק? הלא לארח? לא לטייל? לא לקנות? הילדים? איפה אתה חי??? אתה פרעה??? אתה יודע מה גזרת עלינו? יודע שאנו נהרסים חרדים מדוכאים מובטלים עניים משותקים??? אף מילה? אף התייחסות? אתה צ'אושסקו? מה עובר עליך??????
6
Replying to @netanyahu
לא צריך בדיקה כדי לדעת שאתה שלילי.
1
Replying to @netanyahu
אתה באמת אדם שלילי. בשביל זה לא צריך בדיקה
2
Replying to @netanyahu
טוב ששלילי גם בפעם ה-1,501 ♥️
1
11
Replying to @netanyahu
שלילי בכל כך הרבה מובנים, אדוני.
2
1
110
Replying to @netanyahu
מכל העולם מתקשרים כדי לצחוק עלינו איך שברון דפקה אותנו.
1
1
11
אהוב שלנו תישמר , שלא תחלה לעולם בשום חולי , ותמיד תהיה בריא בשבילנו , אתה מבורך מלמעלה זה ברור , יוני היה גאה בך בלי גבול , שמור על עצמך ותישן מספיק , תאכל כמו מלך ותדע שכולנו מאחוריך לתמיד.
14
Replying to @netanyahu
אלוף עולם שלנו. זה הדבר היחיד ששלילי אצלך! וגם זה דבר טוב וחיובי!!! אוהבים אותך רה''מ.
1
4
Replying to @netanyahu
מר בנימין נתניהו ראש הממשלה הנכבד יותר לפרסם יותר לשתף את הציבור לא לנטוע אשליות נגד קורונה מלחמה סזיפית נחושה פחות דיבורים יותר מעשים לקרוא לציבור לשתף פעולה להכין מערך חקירות תמשיך בדרך בכל הכח.
1
Replying to @netanyahu
אז את המכונה הזאת תשאירו בבית? כמה מכונות אשכרה יעברו לבתי אבות?
1