נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
לא מתפלאים. אתה קריים מיניסטר הכי שלילי שהיה לישראל איי פעם, והיו כמה! מושחת - נמאסת! אתה וכל משפחתך הפסיכית והפושעת המורשעת. נמאס לנו לראות את היועמ״ש המושחת סוגר לך תיקים ללא סיבה משפטית
Replying to @netanyahu
בקרוב חיובי, אמן 🙏🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
Pl. support Armania, not azarbezan
Replying to @netanyahu
אתה אולי שמח לא כולם?
Replying to @netanyahu
לך לך עוף מחיינו!! שקרן רמאי נוכל סכסכן
Replying to @netanyahu
זה בגלל שזה לא מה שאזרחי ישראל שדפקת מאחלים לך.......
Replying to @netanyahu
ביי ביי ביבי