נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
לך לתיאטרון ותעזוב אותנו נוכל
Replying to @netanyahu
לך אתה לא מעניין...אתה מורעל
Replying to @netanyahu
המון בריאות הצלחה וכבוד לראש הממשלה הכי טוב בעולם אין עליך ביבי ולא יהיה עוד הרבה זמן אתה אחד בדור ואנחנו גאים שאתה ראש ממשלתנו המשך ככה אנו אוהבים אותך
1
Replying to @netanyahu
אתה בטוח שלילי גם בזה.
4
Replying to @netanyahu
תהיה בריא !!! מקווה ומאמין שהמכשיר יותר אמין מהסקרים של ערוץ 12 🙋
4
Replying to @netanyahu
אלוף רק אתה תנהיג אותנו
2
Replying to @netanyahu
מומלץ לכל אזרחי ישראל לעלות לארצות אחרות, אינך בטוח, אתה עלול להיהרס. המקום שלך קטן מאוד.