נבדקתי היום בפעם הראשונה בבדיקה המהירה לקורונה (תוצאה תוך 15 דקות). שמח לבשר שיצאתי שלילי. מוקדם יותר היום סיירתי עם סגן שר הבריאות יואב קיש בבית האבות ״נווה הורים״ בירושלים שהטמיע בפעילותו היום לראשונה את מערכת הבדיקות המהירות.

Oct 6, 2020 · 4:52 PM UTC

211
144
32
1,340
0
יש לנו סימנים ראשונים של אופטימיות זהירה שאנחנו בולמים את המגיפה, אבל מוקדם מדיי לומר. אבל כשנצא בצורה מדורגת ואחראית, הפעם בגל השני, אני מבקש גם לעשות בדיקות מהירות. אנחנו מתקינים היום בבתי אבות ברחבי ישראל את הבדיקה המהירה הזאת, בדיקת ״סופיה״, זו בדיקה של 15 דקות.
20
41
6
498
זה יכול לעזור לנו גם בתעופה הפנימית, גם במלונאות, גם בתחומים רבים אחרים - בבתי החולים ובמרפאות. אנחנו נצא בצורה מדורגת ואחראית ולא ניכנע לשום לחצים פופוליסטיים בעניין הזה.
27
37
2
490
Replying to @netanyahu
שלילי = מתחת לאפס !
Replying to @netanyahu
العين بالعين والسن بالسن والعمق بالعمق ونابالم بنابالم الرئيس الشهيد البطل / محمد انور السادات ✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
Replying to @netanyahu
חבל שהשרים שלך עוברים על ההוראות שאת כופים עלינו.
Replying to @netanyahu
חבל שיצאת שלילי פיהרר...בלוויה שלך אני שם בגדי חג ועושה חינגה לא נורמאלית
1
Replying to @netanyahu
לך!!! ברח!!! העיקר שתשחרר אותנו !!
Replying to @netanyahu
Praise God you're ok, Sir!
Replying to @netanyahu
כל הכבוד מאחלת לך אריכות ימים סבלנות ובריאות איתנה חג שמח לך ולכל משפחתך.