היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.
361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

110
62
13
627
Replying to @netanyahu
קשקשן. ראית את הכלכלה שאתה מנהל? איפה ביטול כל המכסים, איפה שחרור השוק בתחבורה, בתקשורת, איפה חופש החינוך? או שאתה לא יודע מה הדבר הנכון, או שאתה עושה רק את הדבר הפופוליסטי. שקרן.
Replying to @netanyahu
כמו להתעסק כל הזמן בהפגנות במקום בהפרות הבוטות והקבועות בחלקים נרחבים של הציבור החרדי? כמו לקרוא לסגר בלי לקבוע מראש תכנית יציאה מסודרת? כמו לא לתת לבנט להיות שר הבריאות רק כי יש לך משהו אישי נגדו? כמו לסגור עסקים קטנים שאינם מקבלים קהל רק כי זו הדרך היחידה לאסור על הפגנות?
2
1
15
Replying to @netanyahu
הזלזול באינטליגנציה של הציבור הגיע לשיאו ולסופו
Replying to @netanyahu
רמת אמינות: גילה גמליאל
1
Replying to @netanyahu
בדיוק רב. תודה יא מלך❤
1
1
3
Replying to @netanyahu
חלאס לוקאוריך. גם היביבסטים לא קונים את זה.