היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.
361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

110
62
13
627
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
Replying to @netanyahu
הקיום שלך פופוליסטי. זיין שכל
1
Replying to @netanyahu
כמו ליצא את העתודה האנרגטית של המדינה לחברים בחו"ל? מה יוצא לך מזה?
Replying to @netanyahu
רמת אמינות- שמירת אמונים לאישה...
Replying to @netanyahu
צריך להתחיל קודם כדי להמשיך
Replying to @netanyahu
הבנתי שעכשיו הם דורשים כמעט כפול במחיר ליחידת חום מחברת חשמל, קיצר להתכונן לעליית מחירים?
Replying to @netanyahu
אוי אתה סתום