היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.
361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

110
62
13
627
Replying to @netanyahu
אתם יודעים לעשות את זה?
Replying to @netanyahu
תמשיך לשקר. אף אחד לא רצה להשאיר גז באדמה
Replying to @netanyahu
אתה מדבר בדיוק כמו המנהיגים במדינות ערב.עושים רק דברים רעים לאזרחים.ומול המצלמות מדברים כאילו לא יושנים מרוב הדאגה לאזרחים.
Replying to @netanyahu
וואו זה הדבר הכי הזוי שיצא לך מהפה כבר הרבה זמן אתה המצאת את הפופוליזם לךךךךךךךךך
Replying to @netanyahu
אלוףףף
Replying to @netanyahu
סומך עליך במאה אחוז. יישר כוח.
Replying to @netanyahu
עד היום לא הגיעו המיליארדים שהיו אמורים להגיע לפי הבטחותיך לפני חמש שנים. חברות הגז דווקא עשו קופה יפה מאוד. אז עכשיו שהכנסתם גם את שברון לחגיגה מה יהיה? אני מבין שנצטרך להתחיל לשלם להם מקופת המדינה. אולי עדיף באמת שהגז יישאר באדמה....
Replying to @netanyahu
מה יצא לך מזה?