היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.
361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

110
62
13
627
Replying to @netanyahu
טופז אתה גם עושה סטנדאפ כי תפוסה לי הבטן מרוב צחוק😂🤣😂🤣
1
Replying to @netanyahu
להעלות את מחירי החשמל?
Replying to @netanyahu
אבא האם היכולת לנשוף אמת אבדה לך לצמיתות?
1
Replying to @netanyahu
מה עם הכסף יא נוכל?? דיקטטור! מה עם כל המיליארדים ? למה אנחנו בגרעון? אפס לך!
1
Replying to @netanyahu
מצוין אז תתפטר
6
Replying to @netanyahu
😉😂😹😛😜🤣😭😁😅 יש הומור
Replying to @netanyahu
סליחה על התיקון,אלה לא היו פופוליסטים.אלה היו חלקם שרלטנים:מינו את עצמם למומחים למשק הגז.החלק השני היו מכניסי מקלות במאמץ והראיון הגאוני שלך להטיל מס פי חמש על הרווחי הגז ממה שהיה לפני חוק שישינסקי שחקקת!!!וחלק השלישי היו תומכים של מתווה של אבי גבאי/תשובה שגם התקשורת תמכה בו...