היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
שנבדוק או שתעשה את זה פשוט ותספר לנו מה יצא לך מזה?
Replying to @netanyahu
1. מרמה. 2.שוחד. 3.הפרת אמונים
Replying to @netanyahu
לך הביתה מושחת שממיט אסון על אזרחי ישראל עם הסגרים הקומוניסטים שלך! תלמד מטראמפ מה זה מנהיג עם ביצים!
1
Replying to @netanyahu
יש כאן עוד אנשים שמתקשים להאמין לשקרן?!
2
Replying to @netanyahu
אתה מואשם בשוחד ומרמה והפרת אמונים, אתה שקרן כפייתי, זה בטבע שלך
Replying to @netanyahu
אתה מתאים לשותפיך החרדים והם מתאימים לך. כולכם שונאים את העם בישראל.
Replying to @netanyahu
We Love You Bibi! May God bless you
1
1
Replying to @netanyahu
עבריין הביתה
Replying to @netanyahu
לא חוללת כלום. תתפטר.
Replying to @netanyahu
החזון ושברונו. ברוך המוציא גז מן המים. רק רציתי להעיר שאם במקרה תבדוק את מימדי השחיתות תופתע לגלות שמדובר במאות מיליארדים בשנה! לא תמיד הכסף הגדול נמצא מתחת למים... אבל אין עניין לציבור. טוב, נמשיך לדבר על שמאלנים צורחים בבלפור.