היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
לך הביתה
Replying to @netanyahu
נוד שמדבר על גז טבעי. כזה עוד לא ראינו
Replying to @netanyahu
איפה הכסף?
Replying to @netanyahu
'שברון'?....שברון לב!
Replying to @netanyahu
שברון קנו את נובל אנרג'י כי היא פושטת רגל, איך זה בדיוק קשור אליך? חלאס כבר עם השקרים שקרן, הרסת את המדינה, לך!
Replying to @netanyahu
ענקית האנרגיה שברון, שהשלימה השבוע את העסקה לרכישת נובל אנרג׳י, ביצעה הערב מהלך דרמטי בשוק הגז. באמצעות נובל שבבעלותה, החליטה שברון לעצור את אספקת הגז ממאגר תמר לחברת החשמל, אם לא תרכוש ממנה גז במחיר גבוה, בהתאם לחוזה שנחתם ב–2012. במכתב ששיגרה שברון לחברת החשמל, הודיעה כי <<
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ. אתה השראה עבור רבים.שכוייח
Replying to @netanyahu
יגיע היום והמעורבות הפלילית לכאורה שלך בנושא הגז תגיע לברור.
Replying to @netanyahu
אין פעם אחת שנתניהו מסוגל לומר דבר אמת האיש שקרן, מנותק וחושב תמיד רק על טובתו האישית
2