היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
אני אני אני. אני מצצתי את הגז ישר מהאדמה ונתתי אותו ,ברוחב לב אני חייב לציין, לניתנים שלי.
Replying to @netanyahu
אתה בסה"כ נוכל קטן ועלוב שנישא על כפי עבדים נרצעים וחשוכיםןץ. מקומך בכלא לשנים רבות
Replying to @netanyahu
אפשר להשכיר להם איזה צוללת לסייע
Replying to @netanyahu
אני לא מצליח לנוע בחופשיות בגלל המיליארדים שחוסמים לי את הדרך
Replying to @netanyahu
קישטה, לך כבר, שקרן!!!! לא נוותר עד תעוף לנו מהחיים!!! לך.
1
Replying to @netanyahu
הגדול מכולם !!!
11
Replying to @netanyahu
זה כבר באמת שקר , עוד לא קיבלנו את המיליארדים מהכניסה הקודמת של נובל אנרג׳י
1
Replying to @netanyahu
חוץ מביביסטים, יש עוד מישהו שמאמין לך ?
1