היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
לא ראינו הוזלה של החשמל ושל הגז ומוצרי צריכה
Replying to @netanyahu
שברון לב...הברז סגורה!
Replying to @netanyahu
זאת הסיבה היחידה מדוע שברון ניכנסת לישראל chevron.com/stories/chevron-…
Replying to @netanyahu
לא מאמין לאף מילה שלך.
Replying to @netanyahu
התחלת להזיע ?? נכון ! בדיוק ! אנחנו מחוללים מהפכה אדירה ברגע שאתה מתפטר, נשפט במעשים פליליים של שוחד מרמה והפרת אמונים - ומשלם על כך שנים של ישיבה בבית סוהר - ואז חברת ׳שברון׳ תתחיל להפיח במדינה הזו אנרגיה חדשה .. הבנת?
Replying to @netanyahu
ישראמקו, רציו ודלק"ד- קדימה להמריא! ✈
Replying to @netanyahu
במכתב ששיגרה אתמול שברון לחברת החשמל, היא הודיעה כי לא תספק גז במחיר נמוך של עד 4 דולרים ליחידת חום (שעליו סיכמו באחרונה יתר שותפי תמר ללא שברון ודלק, עם חברת החשמל), אלא רק במחיר של 6.3 דולרים ליחידת חום. אם חברת החשמל לא תרכוש גז לפי המחיר המבוקש, שברון לא תספק לה גז מתמר.