היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
תגיד, אתה אידיוט או מטומטם או שניהם. שברון עצרו את אספקת הגז לחברת החשמל, כיוון שחברת החשמל לא מוכנה לבזבז את כספנו על מחיר מופקע . שאתה החלטת עליו במתווה גז מושחת, שמחייב פתחת תיק 5000. לך תדפוק את הראש בקיר. אולי 2 ה-IQ שלך יסתדרו במקום.
2
Replying to @netanyahu
"יש אומרים מאות מליארדים". פחחחחחחחח
Replying to @netanyahu
כרגיל מאחז עניים
Replying to @netanyahu
לךךךךךךךך
Replying to @netanyahu
עזוב אותנו אבא. איפה מאות המיליארדים שהבטחת לנו? שימנת את המיליארדרים והשארת אותנו עם ה ז׳ ביד
1
Replying to @netanyahu
טעטע, מיליארדים למי? אני מאחל רק ועדת חקירה ממלכתית, שתבדוק מי הסכים והמליץ לממן כלי שייט ומיקום האסדות! כל השאר בונוס! הרי אפילו אתה כבר לא מאמין לעצמך!
Replying to @netanyahu
אז למה הם הפסיקו להזרים גז, איפה רשות ההגבלים לא סופרים ממטר בדרך לשוד נאזרחים
Replying to @netanyahu
שוד הגז הסכם מושחת תתפטר
1