היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
חרטטן מקצוען. נובל פושטת רגל ואתה חוגג הישג.
10
Replying to @netanyahu
איףף איזה ראש ממשלה כושל.. מתי כבר תחליט אם זה מליארדים עשרות או מאות. מה נסגר איתך שוב מכרת את המשאבים שלנו בזול ?
1
1
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. נוכל מתועב, אנחנו עוד זוכרים את השקרים שלך על "מאות מיליארדים מהגז". מכרת את העתיד האנרגטי שלנו, של ילדינו ושל נכדינו. בינתיים מערכת הבריאות הרעבה על סף קריסה. דם ברחובות וחרחורי גסיסה במחלקות הפנימיות - זו תהיה המורשת שלך
2
3
45
Replying to @netanyahu
לא הבנתי מה הסיפור. הצליחו להביא חברה שתוציא את הגז. וואו. אף אחד לא הצליח קודם להוציא גז בעולם.
1
1
GIF
Replying to @netanyahu
תודה רבה לך אדני ראש הממשלה. מה תגובתך לדברי הטינופת של אמיר השכל @AmirHaskel ?
1
2
1
6
0
Replying to @netanyahu
עלק מר כלכלה, אם אתם מתכוונים לכלכלת עולם שלישי. במדינות כאלו הדיקטטור ששולט נותן זכיונות לחברות בינ"ל, ובדרך כלל מתוגמל באיים עם דקלים ובנקים. מדינות לא מפותחות מייצאות חומר גלם, ולא מוצרי ערך מוסף ששווים עשרות מונים יותר כמו שהראה המומחה הכי גדול בארץ לגבי מה שאפשר לייצר מהגז
1
3
Replying to @netanyahu
יש גליץ' במטריקס....ממש דה ז'ה וו
3
Replying to @netanyahu
תודה לראש הממשלה הכי טוב שיש לנו .בהצלחה .
זהו חיסול חד משמעי של השמאל העילג. ישראל מעצמת אנרגיה. מעצמת סייבר מעצמה צבאית מעצמה כלכלית . מעצמה שוחרת שלום. תודה לראש הממשלה מר נתניהו !
13
Replying to @netanyahu
עפיפון בלי חוט יותר מחובר למדינה ממך, אתה מאבד תקשורת. נ.ב. מצמצת ראשון, ראינו, הפסדת, לך.
3
GIF