היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
מתוקי הנוכלויות האלה כבר לא עובדות על אף אחד 26 ממדטים אתה צולל כמו הצוללות
Replying to @netanyahu
מה עם הקורונה? מה עם פיצויים למעסיקים? פיטרת כבר את גילה גמליאל? את ראש השב״כ? מה גז עכשיו?!
Replying to @netanyahu
שברון לא ״נכנסה״ לישראל, היא רכשה בעסקה את נובל בגלל קשיים. הבטחת לפני שנים שיגיעו מיליארדים, איפה הם?
Replying to @netanyahu
ביבי הביתה פיפי ולישון...לך..אי אפשר לראות אותך יותר.
Replying to @netanyahu
*עוד* מאות מיליארדים? מה נעשה עם כל הטוב הזה?
1
Replying to @netanyahu
לא נראה מזה שקל כי הכנסת את המדינה לגירעון שייקח שנים לצאת ממנו. חלש בכלכלה חלש בבריאות חלש בביטחון 0 בדוגמא אישית
Replying to @netanyahu
הישג עצום!!! עוד מיליארדים למיליארדרים. לפחות חלק מזה חוזר לאזרח ישראלי (נתניהו... )
1
Replying to @netanyahu
המהפכה התחילה מאז שקראת לנו חמוצים תתחיל לארוז סבלנו ממך מספיק !
GIF
Replying to @netanyahu
"לעזור" כלומר הם עושים זאת בהתנדבות או שבעצם אנו משלמים להם מחיר מופקע והם מקבלים המון גז בתמורה?