היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
תחליט כבר: מאות מיליארדים או עשרות מיליארדים??? בתעמולת בחירות- מאות במצוקה -עשרות.. ומחירי החשמל והמים בשמיים. שקרן סידרתי.
Replying to @netanyahu
תודה אדוני ראש הממשלה
1
Replying to @netanyahu
נמאסת יה שקרן, עוף מחיינו.
Replying to @netanyahu
כרגיל אתה משקר. מה יהיה ביבי?! אתה לא מסוגל לדבר אמת?! מהפכה אדירה - אבל לרעה! שברון רכשה את נובל ומיד העלתה את המחיר לחברת חשמל ב-70%. מ-3.75$ ליחידת חום, ל-6.3$ ואם יסרבו, תעצור את הספקת הגז ממאגר תמר
ענקית האנרגיה שברון, שהשלימה השבוע את העסקה לרכישת נובל אנרג׳י, ביצעה הערב מהלך דרמטי בשוק הגז. באמצעות נובל שבבעלותה, החליטה שברון לעצור את אספקת הגז ממאגר תמר לחברת החשמל, אם לא תרכוש ממנה גז במחיר גבוה, בהתאם לחוזה שנחתם ב–2012. במכתב ששיגרה שברון לחברת החשמל, הודיעה כי <<
1
Replying to @netanyahu
לא הבנתי איך זה עוזר סליחה. לא ידעתי ששברון עם פילנטרופים ובאים לעשות לנו טובה
Replying to @netanyahu
תגיד אתה רציני??? אתה מבייש אותנו בכל יום שאתה בתפקיד #לך #ביביתתפטר
Replying to @netanyahu
A country of God built on truth and fear of God Almighty.