היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
דיי מספיק! עם השקרים. אנחנו בקטסטרופה שאתה ביבי גרמתה. מגפת הקורונה פוגעת בכל האזרחים במדינה. ומה אתה עושה? פוליטיקה של ויחסי ציבור לעצמך ביבי. אנחנו מקום ראשון בעולם בהדבקת קורונה, פר מיליון איש. למה אתה לא יוצא לתקשורת? כי אתה מפחד... מהתוצאות שאתה גרמתה להם.
Replying to @netanyahu
אף מילה בוידאו הזה היא לא אמת. אתה הבאת את שברון? עלבון לאינטליגנציה.
Replying to @netanyahu
היי פינוקיו! מחכים עדיין למאות המליארדים שהבטחת ב-2015....
2
Replying to @netanyahu
והנה המציאות: נובל אנרג'י (שכעת בבעלות חברת שברון) סגרה השבוע את אספקת גז ממאגר תמר כדי לאלץ את חברת חשמל לשלם ביוקר למאגר לוויתן - שם היא מרוויחה יותר! מבינים? סוגרים לכם את השאלטר ומחרטטים לציבור כמה המתווה נפלא! שודדים אתכם, משקרים לכם קרדיט @orlybarlev.
Replying to @netanyahu
האיש חיי בהזיות themarker.com/dynamo/.premiu…
Replying to @netanyahu
לא מאמינים למילה שיוצאת לך מהפה כן אתה שקרן מר טריקים ושטיקים
Replying to @netanyahu
מה זה חשוב ,אנחנו האזרחים, לא נראה פרוטה