היום חוללנו מהפכה אדירה באספקת אנרגיה למדינת ישראל. חברת ׳שברון׳, חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, נכנסה לישראל לעזור לנו להוציא את הגז מהמים.

Oct 6, 2020 · 3:31 PM UTC

361
210
47
1,582
0
אתם זוכרים ששר האנרגיה יובל שטייניץ ואני נאלצנו להיאבק בכל הכוחות הפופוליסטיים שאמרו לנו להשאיר את הגז מתחת לקרקעית הים, אנחנו התעקשנו, הגז הזה יצא. זה יביא מיליארדים, עשרות מיליארדים ואולי מאות מיליארדים של שקלים, לכם אזרחי ישראל, לבריאות, לרווחה, לכלכלה, לחינוך לכל תחום.
47
67
1
647
נמשיך לעשות את הדבר הנכון ולא את הדבר הפופוליסטי
110
62
13
627
Replying to @netanyahu
אני מזמין את כולם לעשות עוקב לעמוד שלנו, ביחד נלחם למען פתיחת נתבג שסגור מסיבות לא הגיוניות !! אנחנו צריכים את התמיכה שלכם #OpenBG
Replying to @netanyahu
ולהיכן ילך הכסף? הרי היינו אמורים להרוויח עד כה מאות מליונים. נעלמו איך שהוא..
Replying to @netanyahu
החלילן מבלפור, העכברושים נמשכים באורח קסם אחר צלילי החלילו עד שיטביע את כולנו בנהר של שינאה, פילוג ושחיתות
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
איזה כיף לאזרחי ישראל, שמרגישים זאת בכיס....
Replying to @netanyahu
אתה מנסה לבדוק עד כמה הציבור שבוחר בך מוכן לבלוע? זה מבחן?
Replying to @netanyahu
נכשלת, לך
Replying to @netanyahu
עזוב מיליארדים. כמה אתה מקבל על תיווך העיסקה?
Replying to @netanyahu
TheMarker: השבוע הראשון של שברון בישראל: סגרה את הברז - ועצרה את הזרמת הגז מתמר מ ה פ כ ה..... אתה פטיש לא רק בקורונה, גם בגז
Replying to @netanyahu
פרסום ראשון: ״נובל אנרג׳י״ האמריקנית עוצרת על דעת עצמה את אספקת הגז לחברת החשמל, ממאגר ״תמר״ שאותו היא מפעילה, בגלל מחלוקת על התעריף. הרקע: חב׳ החשמל הגיעה עם רוב בעלי המניות ב״תמר״ (53%) להסכמה על הפחתה במחיר הגז לכמויות הגדולות, מ-6.3$ ל-3.75$ ליחידה. ב״נובל״ לא אהבו את>>