התפתחות חיובית ודרמטית לכלכלה שלנו: חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, שברון, תפעיל את מאגרי הגז של ישראל. זה יכניס עשרות מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל
645
247
74
2,030
גם במקרה הזה לא ויתרתי ולא נכנעתי לפופוליזם: יחד עם השר שטייניץ הוצאנו את הגז מהמים ובזכות זה יש לנו מיליארדים כדי לייצב את הכלכלה שלנו ולדאוג לרווחת אזרחי ישראל ולכל מי שיפגע כלכלית בזמן הסגר. אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לשמור על החיים, הבריאות והפרנסה שלכם - אזרחי ישראל

Oct 6, 2020 · 8:25 AM UTC

193
121
20
1,219
Replying to @netanyahu
עד עכשיו קבלנו מעט מאוד מהקידוחים האלו ושילמנו הרבה מאוד. הכי גרוע שאנחנו הולכים נגד הכדור הארץ והמגמה העולמית להפחית בצריכת דלקים פוסילים. שברון והאמריקאים מכופפים אותנו בקלות
Replying to @netanyahu
הפוליטיקאי הכי מוכשר שקם לנו. זו הסיבה האמיתית לכל התיקים ההזויים. קנאה חוסר פירגון והעדר השלמה עם הכרעת הבוחר בקלפי!
Replying to @netanyahu
למה להילחם על ארץ אבותינו אם הממשלה שלך מתעקשת להחריב אותה? זו משמעות העסקה הזאת, זו משמעות הוצאת הגז מהאדמה, זו המשמעות של כל רגע שחולף בו אתה ושריך לא מקדמים אנרגיות מתחדשות. אתה טוען שאתה אוהב את ישראל- למה להרוס אותה?
Replying to @netanyahu
אילו מיליארדים?
Replying to @netanyahu
כמו שראינו את המיליארדים מהגז? קישקוש פופולסטי, לא קונים ממך יותר
Replying to @netanyahu
בבקשה אל יפול רוחך אנחנו אוהבים אותך ורוצים אותך פה עוד שנים רבות בבריאות איתנה אמן כן יהי רצון
Replying to @netanyahu
איפה מאות המיליארדים שהבטחת? איפה הכסף? האם שברון כאן כי כל כך משתלם לעשוק את הקופה הישראלית?
1
אתה רואה רחוק מכולם. כמו שחקן שחמט רב-אמן, אתה יודע לחשב הרבה צעדים קדימה בניגוד לרוב, שלא תמיד תומך, אבל בסוף מתברר שצדקת. תודה רבה לך על דאגה עלינו ועל המדינה. מקווה שתמשיך עוד הרבה שנים להוביל אותנו להישגים חדשים.