גם במקרה הזה לא ויתרתי ולא נכנעתי לפופוליזם: יחד עם השר שטייניץ הוצאנו את הגז מהמים ובזכות זה יש לנו מיליארדים כדי לייצב את הכלכלה שלנו ולדאוג לרווחת אזרחי ישראל ולכל מי שיפגע כלכלית בזמן הסגר.
אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לשמור על החיים, הבריאות והפרנסה שלכם - אזרחי ישראל
Oct 6, 2020 · 8:25 AM UTC
193
121
20
1,219






