התפתחות חיובית ודרמטית לכלכלה שלנו: חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, שברון, תפעיל את מאגרי הגז של ישראל. זה יכניס עשרות מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל

Oct 6, 2020 · 8:25 AM UTC

645
247
74
2,029
גם במקרה הזה לא ויתרתי ולא נכנעתי לפופוליזם: יחד עם השר שטייניץ הוצאנו את הגז מהמים ובזכות זה יש לנו מיליארדים כדי לייצב את הכלכלה שלנו ולדאוג לרווחת אזרחי ישראל ולכל מי שיפגע כלכלית בזמן הסגר. אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לשמור על החיים, הבריאות והפרנסה שלכם - אזרחי ישראל
193
121
20
1,219
Replying to @netanyahu
לך ! לך ! שקרן ! מאות אלפים במדינה קורסים, עשרות אלפי סטודנטים שסיימו השנה לימודים אקדמאיים מובטלים, משפחות קורסות, אזרחים במצוקה ! ואתה מספר סיפורי מליארדים? מאגרי גז?? שקרן ! החול שאתה מפזר מידי יום בעיני האזרחים פה או טו טו נגמר! ואז מה תעשה ? מושחת ! נמאסת ! לך !
5
15
Replying to @netanyahu
מר נתניהו, כשהעברתם את המתווה המושחת אמרת את מה שכתוב בכותרת. הנה, עברו יותר מ-5 שנים. השאלה ביבי: איפה מאות המיליארדים?
14
45
3
314
Replying to @netanyahu
כל הכבוד אדוני ראש הממשלה. אזרחי ישראל הרבה יותר חכמים ממערכת המשפט המושחתת, ומהתקשורת המגוייסת, ויודעים לבחור מה שטוב להם.
1
21
Replying to @netanyahu
יש להתחיל להכשיר את ילדי מדינת ישראל לחיטוט בפחים ומציאת מקום לינה בטוח בלילה. מאות אלפי מובטלים עשרות אלפי משפחות מאבדות את קורת הגג ויעברו למכונית , מאות אלפי ילדים יסתובבו ברחובות ויחפשו בפחים ארוחה האלימות המשפחתית תגדל ובקרוב יתחיל גל של התאבדויות של נוער ואנשי משפחה
1
2
9
Replying to @netanyahu
כל פעם שהוא מתחיל ציוץ ב"בשורות טובות" או "התפתחות חיובית" אני בטוח שהוא הולך להתפטר. ובלי קשר - איך מכירת נובל לשברון משפיעה על הציבור ואיזה מיליארדים יגיעו פתאום? לא ברור. סתם בלון פייק מנופח
1
1
5
Replying to @netanyahu
מר נתניהו, בדקת את הרקורד הסביבתי של שברון? השתת עליה מגבלות? ניצלת את ההזדמנות כדי לפרק את מונופול הגז? לא ולא ולא. שוב מדינת ישראל התרפסה כשטיח בפני מונופול דורסני, שלא לטובת תושביה. עם הנהגה שרואה את טובת אזרחיה, אפשר היה גם אחרת.
4
8
2
37
Replying to @netanyahu
מצטערת, עדיין בודקת אפיקי השקעה למאות המיליארדים שחילקת לנו קודם מהגז. אני כבר שוחה בכסף ונגמר המקום בחשבון
2
2
1
85
Replying to @netanyahu
בזמן שהשמאלנים בוגדים בעמם בשיא המלחמה אתה מציל אותנו מכל חולי וכל חסך. ילה *לך* תפרק אותם יא מלך...
1
6
Replying to @netanyahu
זה יכניס לנו עוד צינור על חשבוננו. זוכר שרכשת ספינות מיותרות כדי להגן על האסדה וההון של הטייקונים? על חשבון חיילים זולים? בשר תותחים כזה כהרגלך. והרווחת מהן המון כסף במניות? אנחנו לא שוכחים. גם לא את הצוללות. סיפורי הסבתא שלך לא מעניינים ואתה תשלם על הכל.
12
1
34
Replying to @netanyahu
אסתפק בזה שפשוט תיקחו מאיתנו פחות עשרות מיליארדים
18