התפתחות חיובית ודרמטית לכלכלה שלנו: חברת האנרגיה השנייה בגודלה בעולם, שברון, תפעיל את מאגרי הגז של ישראל. זה יכניס עשרות מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל

Oct 6, 2020 · 8:25 AM UTC

645
247
74
2,030
גם במקרה הזה לא ויתרתי ולא נכנעתי לפופוליזם: יחד עם השר שטייניץ הוצאנו את הגז מהמים ובזכות זה יש לנו מיליארדים כדי לייצב את הכלכלה שלנו ולדאוג לרווחת אזרחי ישראל ולכל מי שיפגע כלכלית בזמן הסגר. אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי לשמור על החיים, הבריאות והפרנסה שלכם - אזרחי ישראל
193
121
20
1,219
Replying to @netanyahu
האם באמת נתניהו מאמין ששברון טובה לישראל? המהלך הזה הוא חלק ממהלך אזורי לנעול את ישראל לדלקים מזהמים פוסילים. עוד אנשים ימותו מזיהום אוויר, עוד תחלואה לבבית ונשמיתית כתוצאה ממפגעי הזיהום, עוד בע"ח וערכי טבע שיכחדו. מסלול ישיר להתרסקות! מה נתניהו מרוויח מכך? ישראל המפסידה הגדולה
1
5
Replying to @netanyahu
כרגיל אתה צופה למרחקים תודה 💙
2
21
Replying to @netanyahu
זאת החברה המסוכנת שאתה מכניס לארץ כי הרי אין לך בעייה לחסל את כל מה שיש כאן. מושחת מושחת מושחת מושחת ויותר מזה - מסכן את ההווה ואת העתיד של המדינה האומללה הזו. לך כבר! infogram.com/--1hxj48kryy554…
6
17
108
Replying to @netanyahu
אין גדול ומסוכן מהשקר הזה. תמלוגי הגז לא משתנים מחברה לחברה. שברון לא החליטה להעניק לנו מתנה! נחשפת התוכנית המיושנת של ישראל להפוך למעצמת גז ונפט, להפנות גב לתבונה ולמדע שמזהירים מפני ההשלכות הרות הגורל של משבר האקלים ואבסורד מכל חובט בחדשנות הישראלית שיכלה להזניק את המדינה שלנו!
1
1
16
Replying to @netanyahu
קשקוש, עסקי נובל נקנו על ידי שברון, זה לא יכניס אגורה למדינת ישראל ויפגע בכוח המיקוח. - מה עם קרן העושר? הובטח שתתחיל לפעול ב 2019, לא תתחיל עד סוף 2021. - מדוע מחיר הגז עדיין גבוה באשר בעולם? למה אתה משקר?
1
6
Replying to @netanyahu
כמה פופליזם ובורות בציוץ שלך: 1. הגז נמצא עמוק מתחת לקרקעית הים לא במים. 2. הגז יוצא עם סוג של נפט, שאם נפלט או נשפך לים אז מאוד קשה עד בלתי אפשרי להוציא אותו והוא מרעיל את הים.
1
5
Replying to @netanyahu
איפה מאות המיליארדים הדמיוניים מהגז שהבטחת ב 2015? עלינו לא תצליח לעבוד, ועל הבייס שלך אתה לא צריך לעבוד, הם יבחרו בך גם אם תרעיל את הכינרת. אתה סתם מתאמץ.
1
3
123
Replying to @netanyahu
כמעט כל החנויות בבן יהודה בתל אביב עומדות עכשיו ריקות ומוצעות להשכרה. עם כל הכבוד למה שציינת, העסקים הקטנים קורסים בגלל החלטת הסגר
1
4
Replying to @netanyahu
אלו המיליארדים שאתה מתכוון להכניס לכאן, נכון?!
1
7
29
Replying to @netanyahu
מה קורה עם קרן העושר?
1
3