שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות
511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

70
91
1,062
Replying to @netanyahu
לך. לא מאמינים לנוכל שמשקר את כולם וכל הזמן. מעניין את הביצה השמאלית שלי שיחתך עם מודי . מה שיש בהודו זה יבוא בוטים באלפים שעוקבים אחריך.
1
Replying to @netanyahu
درد و بلات تو سره خامنه ای.
Replying to @netanyahu
הלו סחבה (לכואורה) זה אני מכלוף, נורא פשוט לבדוק איפה הייתה הגברת גמליאל ומתי בדיוק הגיעה לטבריה , איכוני שבכ מכיר?
Replying to @netanyahu
ישנו המיתוס של נירון קיסר מתענג על מראות רומא העולה באש בעודו מנגן בכינור. מעניין אם אתה מנגן עכשיו על משהו, סיטאר אולי? או שאתה סתם צופה בהנאה איך להבות הענק שהבערת מאכלות את הארץ מקצה לקצה.
1
2
8
Replying to @netanyahu
מי מאמין למילה אחת שיוצאת לך מהפה? שוחד ,מרמה והפרת אמונים!!! לך! לך! לך!!!!!
Replying to @netanyahu
안녕하세요 피라맥스를 아시는지요. 오늘 트럼프 대통령에게 피라맥스가 한국에서 배송되었습니다. youtube.com/thUtfKkUCYM