שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
יאללה עוף כבר אתה והשיחות שלך
Replying to @netanyahu
מדינאי גדול. מנהיג בינוני. מנהל קטן.
Replying to @netanyahu
עכשו אני נרגע אחרי שדיברת עם מודי.לך לך לך
Replying to @netanyahu
הוא מוסר לך 1000 בוטים מהודו מתנה
1
Replying to @netanyahu
לא יעזור לך. נכשלת ! לך.
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, מה שלום גילה #גילהגמליאלהביתה
1
Replying to @netanyahu
תמנה את גילה גמליאל לשרה המתאמת
Replying to @netanyahu
לך. ותזדרז.
Replying to @netanyahu
ביבי יוצר כאוס במדינה. הכל כדי לשרת את האינטרסים האישיים פוליטיים משפטיים שלו. ולא אכפת לו שזה הורס ופוגע במדינה!
2
Replying to @netanyahu
תרחם על ההודים עם העצות שלך!
4