שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
שוחחת גם עם כל מפירי ההנחיות בסביבה הקרובה אליך? רף ציפיות מוגזם...בעצם גם אתה ממפירי ההבטחות וההנחיות....
1
Replying to @netanyahu
רמת אמינות - א-פ-ס! רמת ביצוע - שלילית! רמת ניהל - תהום! לך!
Replying to @netanyahu
קשקשן שקרן!!!
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ אדוני רה"מ. אל תטריד את עצמך מכמה מאות בודדות של מסוממים, ממומנים על ידי...המנסים לזרוע אנרכיה. איש לא סופר אותם בציבור מלבד התקשורת.
Replying to @netanyahu
וואו , התרגשתי , עשית לי את היום !
Replying to @netanyahu
לא מעניין! הוא לא התקשר כדי ללמוד מה לא לעשות?!
Replying to @netanyahu
הצבעתי לך. אני מרגיש לבד.
1
Replying to @netanyahu
מה עם המאבק בנגיף ביבי?